ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Ζω καλύτερα- Ευ ζην
Υποθεματική : Διατροφή - Αυτομέριμνα
Τίτλος: '‘’ Το νερό και εγώ’’
·Ανάπτυξη δεξιοτήτων μάθησης (Κριτική σκέψη, Δημιουργικότητα, Συνεργασία, Επικοινωνία)
· Ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής (Aυτομέριμνα, Πρωτοβουλία, Υπευθυνότητα)
·Δεξιότητες του νου (Επίλυση προβλημάτων, Κατασκευές, Πλάγια σκέψη, αναστοχασμός)
Β) στόχους που θέτουμε ως προς τον θεματικό κύκλο και την (τις) επιμέρους θεματική (-κες) ενότητα (-τες)
· Γνωριμία με την παράδοση
· Γνωριμία με το θέατρο σκιών
· Εκμάθηση τραγουδιών – ποιημάτων
· Γνωριμία με παραδοσιακά παιχνίδια
· Δημιουργία κατασκευών
· Εκμάθηση παράγωγων λέξεων με α’ συνθετικό τη λέξη νερό
Παρακολουθήσαμε την παράσταση θεάτρου σκιών ‘’ Ο Καραγκιόζης και το νερό’’
Τρίτη 11/10/22
Συζητήσαμε ποιος χρειάζεται το νερό (άνθρωποι- ζώα- φυτά) και γιατί – είδαμε βίντεο στο youtube– κάναμε δραματοποίηση και γίναμε άνθρωποι, ζώα, φυτά που πίνουν και δεν πίνουν νερό.
Ζωγραφίσαμε ‘’Ποιος χρειάζεται το νερό’’
Παρασκευή 14/10/22
Συζητήσαμε πού υπάρχει νερό στο σώμα μας (ιδρώτας, δάκρυα, σάλια, ούρα, αίμα, γιατί είναι σημαντικό για τον οργανισμό μας) – συζητήσαμε – είδαμε βίντεο στο youtube.
Ζωγραφίσαμε ‘’ Το νερό στο σώμα μας’’
Τρίτη 18/10/22
Μάθαμε το ποίημα ‘’ Αγαπημένο μου νεράκι’’ και
το ζωγραφίσαμε
Μάθαμε πώς γράφεται η λέξη νερό, παίξαμε με τα
γράμματά της και ζωγραφίσαμε εικόνες σχετικές με το νερό.
Παίξαμε το παραδοσιακό παιχνίδι ‘’Θέλω νερό ‘’ και το ζωγραφίσαμε.
Θέλω νερό»
- Θέλω νερό.
- Στο πιο πάνω σκαλοπάτι.
- Θέλω νερό.
- Μπες στο πηγάδι να πιεις.
(Παιχνίδι με τα χέρια. Το ένα παιδί σταυρώνει τα δάχτυλά του και κάνει ένα
άνοιγμα με τις χούφτες του, σαν πηγάδι. Το άλλο, αφού «ανέβει» με τα δάχτυλά
του τα «σκαλοπάτια» που κάνουν τα σταυρωμένα δάχτυλα του άλλου παιδιού, πρέπει
να προλάβει να βγάλει το χέρι του από το άνοιγμα του πηγαδιού πριν τι πρώτο
σφίξει τα χέρια του και το «πιάσει»).
Τρίτη 1/11/22
Συζητήσαμε πού βρίσκουμε το νερό; Από που το
προμηθευόμαστε; Πώς γινόταν παλαιότερα; - Είδαμε βίντεο στο youtube.
Χορέψαμε και μάθαμε το παραδοσιακό τραγούδι ''Γερακίνα'' και το ζωγραφίσαμε.
Κατασκευάσαμε στάμνες
Δευτέρα 7/11/22
Μιλήσαμε για την σημασία της καθαριότητας του
σώματος – παίξαμε δραματοποίηση – παίξαμε το παιχνίδι ‘’μουσικές μπανιέρες’’
(ανάλογα με τα μουσικά στεφάνια – ποιος θα προλάβει να πει στη μπανιέρα για να
πλυθεί)
Διαβάσαμε το παραμύθι ‘’Ο Αργύρης και η συμμορία της Βρωμίτσας’’ . Στο καλάθι με τα λερωμένα ρούχα, στο ντουλάπι με τα τυριά ανάμεσα στα παπούτσια κρύβεται ο Αργύρης το ποντικάκι όταν είναι η ώρα να τον κάνει μπάνιο η μαμά του... Όμως αλλάζει γνώμη, όταν εκείνη του διηγείται την ιστορία της κυρίας Βρομίτσας και της συμμορίας της, που κανένας δεν τους θέλει για παρέα.
Ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε από το παραμύθι.
Γνωρίσαμε μέσα από εικόνες και βίντεο τα
Αθλήματα στο νερό – πισίνα, θάλασσα, λίμνη, ποτάμι – συζητήσαμε - κάναμε
δραματοποίηση (ραφτινγκ, κολύμβηση, ιστιοσανίδα, κατάδυση, συγχρονισμένη
κολύμβηση, πόλο)
Δευτέρα 14/11/22
Μάθαμε σύνθετες λέξεις με το νερό – νερόμπομπες, νεροτσουλήθρες, νεροπίστολο, κλπ. και ζωγραφίσαμε
Τρίτη 15/11/22
Μάθαμε να διακρίνουμε τη λέξη νερό ανάμεσα σε
άλλες- έντυπο
Αξιολόγηση
Με τη λήξη του 1ου κύκλου , δόθηκε στους γονείς το κάτωθι ερωτηματολόγιο.
Κάποια δείγματα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου