Καλώς ήρθατε στο 17ο Νηπιαγωγείο Ηλιούπολησ!!!

Καλώς ήρθατε στο 17ο Νηπιαγωγείο Ηλιούπολησ!!!
mail@17nip-ilioup.att.sch.gr

Παρασκευή 9 Ιουνίου 2023

  

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 




Θεματικός Κύκλος:

Φροντίζω το Περιβάλλον
Υποενότητα :   Οικολογία, Τοπική Φυσική Κληρονομιά


Τίτλος: ‘’ Το νερό γύρω μας’’


Α) δεξιότητες που πρόκειται να καλλιεργηθούν

· Ανάπτυξη δεξιοτήτων μάθησης (Κριτική σκέψη, Δημιουργικότητα, Συνεργασία, Επικοινωνία)
·Ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής (Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Κοινωνικές Δεξιότητες, Πρωτοβουλία, Υπευθυνότητα, Επίλυση συγκρούσεων, Πολιτειότητα)
· Δεξιότητες του νου (Επίλυση προβλημάτων, Κατασκευές, Πλάγια σκέψη, αναστοχασμός)
 

Βασικός σκοπός των εργαστηρίων θα είναι να γνωρίσουν τα παιδιά τον υδάτινο κόσμο που τα περιβάλλει και να αναπτύξουν τον σεβασμό προς αυτόν.  

Β) στόχους που θέτουμε ως προς τον θεματικό κύκλο και την (τις) επιμέρους θεματική (-κες) ενότητα (-τες)       
  • Να διατυπώνουν ερωτήματα, υποθέσεις, προβλέψεις, να κάνουν πειράματα και να εξάγουν συμπεράσματα.
  • Να γνωρίσουν τον κύκλο του νερού και τη σημασία όλων των σταδίων του.
  • Να γνωρίσουν ότι υπάρχει γλυκό και αλμυρό νερό στον πλανήτη Γη.  
  • Να γνωρίσουν ζώα και φυτά που ζουν στο νερό.
  • Να έρθουν σε επαφή με την ποίηση.
  • Να αναπτύξουν την λεπτή τους κινητικότητα.
  • Να διασκεδάσουν χορεύοντας.
  • Να μάθουν τραγούδια.
  • Να προβληματιστούν μέσα από τις περιπέτειες ηρώων παραμυθιών.
  • Να αποκτήσουν οικολογική συνείδηση.


Παρασκευή 3/2/2023

Κάναμε πείραμα μέσα στην τάξη για την εξάτμιση και υγροποίηση .   


 Δευτέρα 6/2/2023

Μιλήσαμε για τον κύκλο του νερού, είδαμε βίντεο στο youtube, κάναμε δραματοποίηση και το ζωγραφίσαμε. 





































Τρίτη 7/2/2023

Διαβάσαμε το παραμύθι ‘’ Ο Σταγονούλης πετάει στα σύννεφα’’ και κατασκευάσαμε πολλούς σταγονούληδες. 









Παρασκευή 10/2/2023

Μιλήσαμε για τα ποτάμια, είδαμε φωτογραφίες- βίντεο. Συζητήσαμε, μάθαμε ονόματα ποταμών και τα είδαμε στον χάρτη.  


Δευτέρα 13/2/2023

Μιλήσαμε για τη ζωή στο ποτάμι (χλωρίδα- πανίδα). 



Τρίτη 14/2/2023

Μάθαμε το ποίημα ''Από που είσαι ποταμάκι'' και το ζωγραφίσαμε.



































Παρασκευή 17/2/2023

 Μιλήσαμε για τις λίμνες,  είδαμε φωτογραφίες- βίντεο. Συζητήσαμε, μάθαμε ονόματα λιμνών και τις είδαμε στον χάρτη.  


Κατασκευάσαμε μια λίμνη 


Δευτέρα 20/2/2023

 Μιλήσαμε για τη ζωή στη λίμνη (χλωρίδα- πανίδα). 



Διαβάσαμε το παραμύθι ‘’ Ο κάστορας και η ηχώ’’. Ο κάστορας ζει μόνος του στην άκρη της λίμνης. Ακούγοντας την ηχώ του στην άλλη άκρη, πήγε να την βρει. Εκεί όμως συνάντησε και άλλα ζώα που ήταν μόνα τους και είχαν ανάγκη από έναν φίλο.

Ζωγράφισαν ό,τι τους άρεσε από το παραμύθι.   





























Τρίτη 21/2/2023

Μάθαμε το τραγούδι ‘’Μέσα στο νερό της λίμνης’’ και το χορέψαμε. 


Τρίτη 28/2/2023

Μιλήσαμε για τη θάλασσα,  είδαμε φωτογραφίες- βίντεο. Συζητήσαμε, μάθαμε ονόματα πελάγων, ωκεανών και τα είδαμε στον χάρτη. 


 
Παρασκευή 3/3/2023

Μιλήσαμε για τη ζωή στη θάλασσα (χλωρίδα- πανίδα). 


Δευτέρα 6/3/2023

Μάθαμε το τραγούδι ‘’ 10 καβουράκια’’ και κάναμε δραματοποίηση.


Τρίτη 7/3/2023

Διαβάσαμε το παραμύθι ‘’ Ο λύκος Ζαχαρίας ονειρεύεται τον ωκεανό ‘’. Ακολουθώντας έναν χάρτη θησαυρού, ο Ζαχαρίας καταλήγει στο βυθό της θάλασσας. Ο Ποσειδώνας του μιλά για τη μόλυνση και τη ρύπανση του βυθού. Ο Ζαχαρίας αναλαμβάνει να ενημερώσει τους ανθρώπους για το πρόβλημα και ότι πρέπει να αλλάξουν συμπεριφορά.

Συζητήσαμε για τους κινδύνους από την μόλυνση των υδάτων, την προστασία τους. 

Ζωγράφισαν ό,τι τους άρεσε από το παραμύθι.

































Παρασκευή 10/3/2023 & Δευτέρα 13/3 

        Φτιάξαμε ομαδική κατασκευή με μηνύματα για την προστασία των υδάτων.                                          

                  














Αξιολόγηση

Σε αυτόν τον κύκλο, τα παιδιά βοηθήθηκαν να κατανοήσουν ότι το νερό βρίσκεται παντού γύρω μας και επηρεάζει όλα τα έμβια όντα.

 Με τη λήξη του 3ου κύκλου , δόθηκε στα παιδιά το κάτωθι ερωτηματολόγιο 


Ερωτηματολόγιο για τα παιδιά

































 








 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου